November 19, 2010

masalah dunia bagi remaja 22 tahun

jgn kamu sangka,remaja berumur 22 tidak mempunyai sebarang masalah. bila aku mengeluh, bilang pak din 'aka' office boy teckguan berkata. "kenapa jugak kau ini daniaaa mcm banyaaakkk ja masalah mu ni."
auu..jadi,..belumm lgi aku ni jadi boss teckguan,suda byk mengeluh ku.
masalah duit,masalah hutang,masalah convo,masalah mau sambung degree,masalah org di sekeliling..makin aku tua,makin byk masalh ku ni ku rasa. suda la aku ni kasip..kasip ni bahsa blungan,maksud nya mcm fussy ba. smua mau cepat. kdg2 kawin pun mau cepat.hahahaha cuba la ba aku ni ada beberapa lgi dania klon. jadi boleh jg aku membahagi2 kan masalah ku ni..skrg ni datau lgi apa di otak ku ni..bila dakda prob,mencari prob pulak kepala ku ni..pengok btul..aku ni kan kdg2 bgus tinggal di gua. bru ngam. dakda masalah ku pkir. nah skrg dgn gayak ku ni yang belum mandi,masi bekain2 baju kurung,ngadap laptop dgn duduk mencangkung,ada pulak semut jahanam ni mengurung beg ku..ih jorok la ba semut2 ni..bilang nenek ku..semut siaalll.. aku datau ba apa tujuan ku ni menulis entry ni..sakit kepala ku dakda benda yg mau dipkir..auu.

No comments: